tirsdag 28. august 2012

I BoligDrøm

 Har du lest det siste nummeret av BoligDrøm? 
I tilegg til masse bilder av vakre hjem, nydelige hager, fristende mat og inspirasjon i massevis, finner du et lite innlegg fra meg. Denne gangen har jeg dekket et sommerbord og bakt blåbærmuffins.

For flere oppskrifter klikk deg inn på BoligDrøms egen blogg
Høres Lakris-is med friske bær spennende ut?


Jeg er hjemme med syk liten jente i dag. Skikkelig sofakos inne i ruskeværet. 
Ha en fin tirsdag du også. :)
post signature

9 kommentarer:

  1. Da må jeg kjøpe Bolig Drøm :) God bedring til jenten din! Klemmer

    SvarSlett
  2. Hei Hanne Mette :)
    Ja har kjøpt og lest BoligDrøm ღ
    et fantastisk flott magasin....
    Tror jeg bare må få abonnere på
    det snart, for jeg kjøper alle
    utgavene, hihi... Og det er
    alltid koselig å se deg her inne
    Du er bare kjempeflink ღ Ønsker
    deg en fin kveld videre, stor
    klem fra Mette :)

    SvarSlett
  3. Så kjektmed BoligDrøm innlegg ;) Spennende is!

    Gratulerer så masse med skolegutten, og med overstått treårsdag. Fine gutter!

    SvarSlett
  4. Grattis!! Det må jeg kjøpe! Flinke du:)
    Lekre bilder:)
    Finfin kveld til deg!
    klem:)

    SvarSlett
  5. Så flott:)
    både med innlegg, bilder og blåbærmuffins:)
    jeg følger!
    nina

    SvarSlett
  6. Fine innlegg du har i BoligDrøm! Bladet kjem fast i postkassa mi ☺ Ha ein fin dag, klem Kjersti

    SvarSlett
  7. Ja det har jeg sett - nydelig!!
    Så koselig å lese om "kjentfolk", hihi:)
    Klem klem

    SvarSlett
  8. It’s hard to find knowledgeable people on this topic, but you sound like you know what you’re talking about! Thanks

    Divephotoguide.com
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett