mandag 30. januar 2012

Bli med hjem til familien Huseby

Marius er fremdeles ikke helt i form, men frisk nok til is er man vel alltid.
Denne uken tenkte jeg at jeg skulle ta dere med på en liten rundtur i Husebyheimen. Jeg har vært så heldig å få låne kameraet til min kjære lillesøster (tusen takk Silje-mor♥) og med nytt kamera er det jo bare en fryd å fotografere! (Mitt gamle skranglete Canon eos 350D burde ha fått gå av med pensjon for leeeenge siden... )
Det er forsåvidt ikke så mye nytt å se her hjemme, men litt oversiktsbilder er vel alltid gøy. Og noen rom er det jo en stund siden jeg har vist. Jeg begynner i morgen med et par bilder fra soverommet vårt.
Stay tuned!

post signature

25 kommentarer:

  1. Så fiiine bilder <3
    Gleder meg til omvisning hos Huseby familien :)

    nina

    SvarSlett
  2. - Det er deilig å fotografere med ordentlig utstyr! Gled deg til det, så gleder vi oss til å følge med inn på soverommet...:) Klem, klem.

    SvarSlett
  3. Skjønnasen!!!
    Gleder meg til rundtur
    i Husebyheimen ;-)

    Fin kveld til deg Hanne Mette.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Så bra! Jeg vil gjerne være med ♥
    Vicky.

    SvarSlett
  5. For en skjønn liten sjarmør! Håper formen han er på topp igjen snart! :) Gleder meg til rundturen! ;)

    klem Frøken H

    SvarSlett
  6. Åh. Gleder meg til å se!! :)

    SvarSlett
  7. For en fin gutt!!
    Gleder meg til rundturen hos deg jeg :)
    Klemklem

    SvarSlett
  8. Jeg gleder meg til "omvisningen" ;)

    SvarSlett
  9. Spennende! Oversiktsbilder er en favis!

    Jeg henger med:-)

    SvarSlett
  10. Huff da,håper han kommer seg<3 ser dy fikk ny stol,jippi!! Må prøve sitte den;-) stor klem

    SvarSlett
  11. Gleder meg, og skjønne lille Mariusen må fort bli helt frisk!

    Klem

    SvarSlett
  12. Oversiktsbilder er alltid moro:) Gleder meg! klem

    SvarSlett
  13. Hei:) Utrolig flott blogg du har:)
    Lurte på hvor du hadde kjøpt tøyet som prinsen din har på seg:) var så nydelig.
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Genseren er fra Kapahl og buksa er en ullstilongs fra Reflex.

      Slett
  14. Gleder meg til å se :)
    For en skjønn liten gutt ♥


    ~Natalie~

    SvarSlett
  15. Lille skjønning:)
    Jeg tror faktisk at barn kan bli friske av en is (eller ti),
    i allefall tror han min det;)
    Og du, det ble en ny "grorudpalme" på meg i dag,
    så vi har nok sett ganske like ut, hihi;)

    KLEM

    SvarSlett
  16. Åhhh gleder meg til omvisning :) herlige lille gutten din :)

    SvarSlett
  17. Koselig, gleder meg til å bli med på rundtur :) Sjønneste lillegutt♥
    Ha en fin dag♥
    Klem!

    SvarSlett
  18. Skjønne sjarmøren, masse god bedring:) likte stolen du viser fra ikea:) gleder meg til omvisning:) klem

    SvarSlett
  19. Fine bilder av en nydelig gutt!!! Ha en flott uke!
    Beate♥

    SvarSlett
  20. Nydelige Marius!! Håper han blir frisk som en fisk snart:)
    Gleder meg på en rundtur - det er alltid gøy!!:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  21. Gleder meg til og se....her er vi også syke, jeg og minsten, og mann er offshore. Ikke kjekt! God bedring til din...

    SvarSlett