søndag 30. oktober 2011

Gode gutter.♥

 Verdens beste mellomstebror er heldigvis i form igjen og klar for barnehage i morgen. Etter 2 uker hjemme er både han og vi veldig glade for det.
Litt tynnere og litt blekere har han blitt, men han er i farta igjen. 
Kappløper med bilene og står på hodet.
 Etter å ha vært fotomodell en liten stund ville han være fotograf. Det synes jeg han klarte med glans. Mamman  og pappan hans som er så glade i hverandre foreviget fra en 5 årings perspektiv .♥
 
I dag er handymannen min travelt opptatt med å lage større dør inn på lekerommet og det blir så fint! 2 små gutter følger ivrig med på pappan sin. Med øreklokker og minidrill jobbes det på spreng. Også er det frem med støvsuger, vaskebøtta og kluten innimellom. Man må jo rydde opp etter seg må vite. 
Viktig å gi gode holdninger. ;) Men for å gjøre det kreves gode forbilder så tusen takk kjæresten min.♥

post signature

12 kommentarer:

  1. Så fine gutter du har! Fine bilder også. Jeg falt for måten du har tatt bilde av det lille sinkhuset. Så på de hos Kremmerhuset i helga. :)

    SvarSlett
  2. Et herlig innlegg av en like herlig blogg :)
    Fine gutter du har, og fint foto av mamsen og papsen :)
    Vår Live ble nettopp seks år og fikk kamera i gave hos oss. Du kan si hun har knipset en del bilder de siste dagene :)
    Ha en fin fin søndag, og kos deg med gjengen din.
    klem Ella

    SvarSlett
  3. SÅ skjønne bilder!!
    Herlige gutter du har ;-)

    Fin søndag og ei riktig god ny uke!
    Klem fra meg :-)

    SvarSlett
  4. For en skjønn gjeng! Godt han er frisk igjen då.
    Flotte bilder:-)

    Håper dykk har ein fin søndag, vi har akkurat vore på tur i pøsregnet, kliss våte, men deilig! Spesielt deilig å kome heim att hihi.

    Klem Marianne

    SvarSlett
  5. Så godt og høre at han er bedre;)
    Og så herlige bilder ♥

    Ha en kos søndag;)

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Nå er det en stund siden jeg har vært her, uff har hn vært syk?
    Han er søt, ligner på deg :)
    Så koseli bilde han tok av dere!

    SvarSlett
  7. Så flink han var til å ta bilder da :) Kjempefine bilder alle sammen!

    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  8. Koselig!
    Godt å høre at han er bedre.

    Ha ei fin uke dere! Klem

    SvarSlett
  9. Ååå så herlige gutter og kjempekoselig innlegg!

    Helt enig - ganske så utfordrende å ta bilder i denne mørke tiden vi går inn i...vi får ta mange bilder i helgene, på dagtid ;)

    ha en god ny uke!

    SvarSlett
  10. Herlige bilder av dere. Så flink han var til og ta bilder da :). Og nydelige bilder av mamsem og papsen. Fin genser du hadde på deg, hva slags genser er det, og skjerfet. Ha en fantastisk ny uke :)

    SvarSlett
  11. Å herlighet for noen skjønne bilder av dere!! Smelter meg helt:)
    Blir kjekt med større dør tenker jeg, gleder meg til å se:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  12. Så flink lilleprinsen er til å ta bilder, kjempefint!
    SiriH

    SvarSlett