torsdag 14. april 2011

Detaljer fra badet

      

Den lille pip-pip knaggen kjøpte jeg på favorittbutikken Riips i Grimstad i dag. Perfekt til smykker og dill som er både praktisk og dekorativt å ha fremme på  badet. 
Knaggen har tape på bakesiden så man slipper å skru i flisene. Det er kjekt. Disse har jeg lyst på flere av.
Den hvite boksen til førstehjelpssaker er fra Claes Olson.

En dag igjen til påskeferien! Gleeeeder meg. :) Vi reiser på hytta denne helgen sammen med resten av familien. Resten av påsken skal vi stort sett kose oss her hjemme. Hageprosjekter, snekring, maling og forhåpentligvis fint vær. ;)

Akkurat nå sitter jeg og venter på at oljen på kjøkkenbenken skal trekke inn. Har pusset ned hele benken og satt den inn med hvitpigmentert olje. Spent på hvordan det blir. Håper på en lysere finish enn med vanlig oljet eik. Spennende...

Ha en fin torsdagskveld!

18 kommentarer:

  1. Veldig søt knagg!
    kos deg videre...
    klem

    SvarSlett
  2. Fine detaljer fra badet ditt!
    Jeg ble også spent på hvordan benkeplaten din blir, for jeg har lurt på å gjøre det samme.
    Dere får ha god tur på påskeferie. Hos oss er det jobb mandag og tirsdag før bvk starter påska for fullt!
    Klem
    Vivian

    SvarSlett
  3. søteste knaggen:)
    ha en fin påske!!!
    klem

    SvarSlett
  4. Oi spennande!!! blir kjekt å sjå kordan det blir!! Lykke til:)
    ps: fine bilder:)

    Er sååå klar for å begynne å bygge hus nå, og ihvertfall når eg ser slike fine bilder som hos deg. (for nå så kjøper eg nesten ingenting nytt for eg tenker at det skal eg gjer når me flytter;)
    Likte veldig godt det medisinskapet eg:)

    SvarSlett
  5. Fine detaljer du deler med oss! Ha en fortsatt fin kveld :)

    SvarSlett
  6. Å, det var vel en fin knagg!
    Og så fine bilder!
    Åh... Jeg vil også ha noen smykker og noe dill-dall!
    (Kjenner et akutt shoppebehov etter jentesaker:))

    Høres ut som om dere har en fin påske i vente!
    Vi har ikke så mange planer, og det er deilig!
    Høres ut som om været skal bli bra, også!:)

    Klem!

    SvarSlett
  7. Så fint :)
    Travle dager her i heimen, så lenge siden jeg har fått kommentert her inne nå.

    Klem

    SvarSlett
  8. Nydelige detaljer!
    Ha en fin ferie!:)
    Janni

    SvarSlett
  9. Så nydelige detaljer ♥
    Jeg likte VELDIG godt den fugleknaggen, hvor er den kjøpt? Er det lov og spørre om det?
    En slik ønsker ejg meg veldig, hihi...

    Ha en fin morgendag!

    Klem Line

    SvarSlett
  10. Nyt fridagene Hanne Mette!!;) også gleder jeg meg til å se kjøkkenbenken din:)
    Ps, nydelige baderomsdetaljer!

    Klem

    SvarSlett
  11. ååå for noen fine knagger!! jeg vil også ha :-) Kjempe fine bilder du har lagt ut. Du har hatt så mange fine innlegg i det siste! Her har det gått litt tregt med blogging i det siste. har blitt en del ekstrajobbing for cosmopolitan magasinet i det siste så all ledig tid går med til det om dagen, men jeg er hvertfall innom favorittene mine, og snart kommer det vel flere og hyppigere innlegg hos meg også! ha en flott helg, Hanne Mette! klem L

    SvarSlett
  12. Flotte detaljer fra badet:)
    Håper vi får se bilder fra benken din;))
    Så håper jeg du får en herlig tid på hytta. Vi reiser i morgen vi også. Så nå blir det hyttebilder noen dager fremover;)
    Klem

    SvarSlett
  13. Lekre detaljer du viser!

    Ønsker deg en god påske :)

    Klem
    Christine

    SvarSlett
  14. Vakre bilder av herlige detaljer.
    Vi drar også på hytta i dag. 10 dager på fjellet, skal bli helt fantastisk (så lenge det ikke regner da....). KOSE DERE MASSE!!!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  15. Hei, har en liten award til deg inne hos meg:-)

    SvarSlett
  16. Knaggen var super søt ... ♥

    Fin påske ønskes deg ...! klem til deg

    SvarSlett
  17. For en nydelig knagg ♥

    Herlige bilder og fine detaljer på badet !

    Ha en finfin lørdagskveld og påske ♥

    Henriette

    SvarSlett
  18. Love the first aid box very cute:) love white and bright.

    SvarSlett