tirsdag 19. oktober 2010

Som flere andre her i blogglandia så er jeg glad i spraymalingen fra Biltema.
Messinglysestaker blir som nye i hvit drakt.
Enkelt
Billig
Fint
Gøy

Jeg trenger gode tanker i dag. Skal ha min første kjøretime på eh...13 år eller noe. 
Jeg har ikke lappen og har egentlig ikke lyst på den heller, men jeg innser jo at det er mer en nødvendighet enn et gode her på bondelandet.
Men jeg gruuuuer meg...
Vanskelig 
Dyrt
Skummelt
Ugøy

Vanligvis så positive fru Huseby kommer tilbake ved en senere anledning når hun ikke gruer seg så fælt.

post signature

20 kommentarer:

  1. Nydelige staker! Sprayer en god del messing jeg også! Blir knall lekkert!

    Lykke til med kjøringen! Det går helt sikkert fint og det er herlig å ha lappen ;o)

    Klem,I

    SvarSlett
  2. Love your whites!!!!!
    Have a wonderful wednesday,
    Yvonne

    SvarSlett
  3. På høy tid...hehe...neida..lykke, lykke til. Kommer til å gå så bra. Sender varme tanker til deg jeg! ha en fin og spennende dag!

    SvarSlett
  4. Wæææ, så spennede da Hanne Mette!
    Skal se du kommer deg på et fremtidig bloggtreff i Tønsberg allikvel, hihi;)
    Masse lykke til, dette kommer du til å klare fint:)
    Jepp, har sprayet noen fattigmannssølv lysestaker selv;)

    KLEM fra meg

    SvarSlett
  5. Sprayfärg är toppen! Lycka till med körningen.
    kram anna

    SvarSlett
  6. Hei!! lykke til med kjøretimen. Det kommer til å gå så bra atte!! Krysser fingrer for deg!! Så fine lysestakene ble. Jeg synes det er så vanskelig å få det til fint uten at det renner maling. Åssen unngår du det?? Hvor mange lag med spray har du og bruker du heftgrunn først?? mye sprøsmål her....

    Ønsker deg en super dag, søde du!! klem

    SvarSlett
  7. Jeg har spraylakkert en femarmet lysestake...og en lysekrone i messing. Det blir ufattelig lekkert. Og når det gjelder kjøretime har du min fulle sympati. Vi er i samme båt. Jeg tok kjøretimer for 10 år siden...ble nesten ferdig...men feiget ut. Et evig mas fra alle kanter...gjør at jeg vurderer å ta den opp igjen. Men det sitter laaaangt inne. Veldig vondt i viljen! Masse lykke til!

    SvarSlett
  8. Jeg ville heller ikke ta lappen, så jeg drøyde og drøyde, men når jeg var gravid med førstemann fant jeg ut at jeg bare måtte. Så jeg fikk den når jeg var 24år og 1 mnd før jeg fødte!:)

    Det går nok veldig fint skal du se!:)
    Veldig fine lysestaker foressten!

    Håper du får en fin dag

    klem June

    SvarSlett
  9. Kjempefine lysestakar☺

    Lykke til med køyringa-går so fint atte! Det verste er jo å komme igang, etter det går det berre bra! Min kjære held på å ta lappen og..han er 30 år, og det blir nok verre og verre med alderen tru eg.. Tenk på kor deileg det blir når du har tatt den☺ Fri som fuglen☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  10. Så fint det ble!! :) Lekkert!

    Lykke til med kjøretime, det mestrer du vet du!

    Klem

    SvarSlett
  11. Nydelig hvitt :)
    Lykke til idag, det kommer til å gå kjempebra!

    Godklem Jorid

    SvarSlett
  12. Lykke til!! Jeg kjenner følelsen.Men når du får lappen lurer du på hvorfor du ikke tok den før. Dette klarer du. Dagen jeg fikk lappen satt jeg meg på toget hjem.I lykkerus havna jeg i månedskortvogna og fikk 750 kr i bot.Jeg var så glad at boten tok jeg med glede.Han ble så forbauset over min reaksjon at jeg slapp boten:)
    Ja jeg spiller piano:) Grisegod som du sier;)

    SvarSlett
  13. Lykket til med læring av bilkjøring. Kommer til å gå så bra. Og det er jo så deilig å kunne kjøre bil. Ting tar så mye kortere tid.
    Og så fine sprayet lysestaker du har laget, jeg også har sprayet flere hjemme.
    Ønske deg en fin dag.

    SvarSlett
  14. Åååh, jeg kjenner meg SÅ godt igjen! Jeg har heller ikke lappen, og forbanner meg ofte over det, men den sitter jammen langt inne... Tok en del kjøretimer for rundt 4 år siden, og var til slutt klar for oppkjøring mente kjørelæreren. Det var bare denne helsikes teoriprøven som gjenstod *humre*. Fikk aldri somlet meg til å ta den liksom, så vips er det gått 4 år, og all kjøring er glemt, og jeg er tilbake på scratch (dvs. kjempenervøs for å sette meg bak rattet igjen). Jeg angrer som en hund gang på gang. Nå har jeg ett barn, og skulle ønske lappen var i boks. Ønsker deg masse lykke til i dag! Håper du kan smitte over litt motivasjon til meg. ;)

    Så fine lysestakene ble, forresten! Spray er gull!

    Pernille:)

    SvarSlett
  15. Goooode tanker sendes resolutt i din retning! :)

    Bilkjøring virker kanskje litt skummelt helt med en gang, men vent bare ørlite grann så synes du det både er:

    Lett

    Billig (ok, så er ikke lappen billig da, men dette er en peptalk så da lar jeg den stå!)

    Uskummelt (prøver du deg med ikke-ordet ugøy må da jeg ha lov til å finne opp et ord selv?)

    Gøy

    Lykke til søte!!!

    SvarSlett
  16. fiiiint!!
    lykke til med kjøring!! syntes også kjøretimer var pyton! men kunne aldri vært lappen foruten!

    klem beate

    SvarSlett
  17. Ojojoj, jeg føler med deg!!
    Jeg har heller ikke lappen og har kun øvelseskjørt 2 ganger i mitt liv- ingen av de var spesielt minneverdige:-S
    Jeg bor jo midt i byen og "unnskylder" meg med det, men ser jo at det hadde vært en stor fordel å hatt lappen. Både med tanke på å besøke venner og kjente, og ikke minst komme seg til og fra loppemarkeder, IKEA osv. Hehe...
    Men enn så lenge biter jeg tenna sammen og nekter!

    Gleder meg til å høre hvordan det gikk:-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  18. Stakene ble kjempefine! Det er saa goy at man kan endre noe saa lett og at det blir SAA fint ogsaa :)

    Haaper det gikk fint med kjoringen i dag, tross snovaer.

    klem Nina

    SvarSlett
  19. Helt nydelig. Ja bil må du jo kjøre nå som vi skal på ikea titt og ofte..hihi.. håper det gikk greit!

    Det øverste bildet var forresten helt utrolig lekkert!!!

    Klem

    SvarSlett
  20. Håper det gikk bra med øvelseskjøringen, nå er du i gang! Krysser fingrene for at du snart er sjåfør:-).

    Så nydelig bilde av orkide, og fine staker!

    Gooood kveld, Maritklem:-)

    SvarSlett