søndag 19. september 2010

Tusen takk mamma!

Gjett om jeg ble glad da jeg fikk denne lille skåla i pressglass fra mamman min! Akkurat samme mønster som lysestakene og i en helt herlig isblå farge. 
Helt nydelig. Glad for at du er så glad i å gi meg ting mamma. ;)

Denne kakeboksen fikk jeg også med meg  sist jeg var hjemme. Den er så fin at jeg kjente hjerte banke litt raskere... Det står kaker foran på den og den ser gammel ut. Vanskelig å si. Mamma fant den i alle fall på loppis. Den mangler dessverre lokk, men det skal ikke bli noe problem å finne bruksområder til den likevel.
Her fungerer den som fat til dagens bakst!


Marius sover formiddagslur og når han våkner skal vi ut en tur i sola.  
Nydelig høstvær her i dag.
Også gleder vi oss til pappa kommer hjem.♥

post signature

15 kommentarer:

  1. Så fin den var!! og de bollene dine så kjempegode ut! Kos dere på tur i det nydelige været :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Elsker fargen på skålen, og kakeboksen ser eventyrlig fin ut!

    Ha en super søndag.

    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Kjempe flott skål, og en herlig frisk farge♥ Kos dere ute i solen, nå titter den frem her også, så vi får trø i støvlene og komme oss ut:))

    Ha en fin dag!!!

    SvarSlett
  4. En herlig farge på skålen og den boksen var nydelig :) Du er så utrolig flink til å få fram tingene dine på bilder, nydelig er de :)
    Ha en fin dag uten i solen, her høljer det ned!
    Klem klem

    SvarSlett
  5. Nydelig farge!!Du er rå på bilder!!!
    Håper å få litt tid til baking neste uke.Det er så gøy!
    Ha en god kveld:)

    SvarSlett
  6. Så nydelige ting! Det er så deilig med snille mammaer. Jeg har også en sånn en :-)

    GOD søndag! Klem fra Cecilie

    SvarSlett
  7. Kjempefin farge og form på den skåla. Utrolig fine bilder også, du er virkelig en inspirasjonskilde delux.

    Nydelig innlegg under her også, hadde en "rolig bloggdag" i går, innimellom er det godt å bare lese blogger og ikke skrive noe.

    Ha en kjempefin søndagskveld, gleder meg litt til det blir stille i heimen. Klem

    SvarSlett
  8. Så snill mamma du har:)
    Fargen var jo bare nyyydelig...
    Her nyter vi en tidlig morgen (før bh)
    under teppet i sofaen, det er kos:)

    Ønsker deg en fin dag, Hanne Mette:)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  9. Ikke dårlig å ha en mamma som er så god til å finne flotte ting:) Kjempefine ting og kjempefine bilder, Hanne-Mette! Ønsker deg en strålende dag og uke! Klem; Heidi

    SvarSlett
  10. Ja, sånne mamma`er liker vi:)
    Nydelig farge på den skålen, og den kakeboksen var bare superfin:)

    Nyt den nye uken,
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  11. Helt nydelig bolle! Så fresh farge!
    Du tar herlige bilder - jeg blir så inspirert!!
    Ha en fin mandag!
    Klem

    SvarSlett
  12. Lekker!:)

    Har vært i dine trakter i helgen ser jeg på siden her... 30 årslag hos ei venninne i Kalvøysund:)
    Ønsker deg en fin dag!:)
    Klemmer

    SvarSlett
  13. Nydelig farge!!! Likte veldig godt smykket du hadde fått til bursdagen din og blomsterkjolen var også utrolig nydelig!

    Bildene dine er alltid så flotte, sukkertøy for øyet!! Ha en strålende uke. Klem

    SvarSlett
  14. Vakker skål!

    RE:-Og god idè med flere hjem :) Jeg synes det er så lekkert med hvite hjem, men ender alltid opp med farger rundt meg...

    Ha en fin kveld :)
    Lena, Konfettiform hos Hviit

    SvarSlett
  15. For noen flotte bilder! Så flink du er. Fant siden din innlegget først i dag. Nyydelige farger. Legger meg til, jeg!

    helle i huset i husvik

    SvarSlett