mandag 18. januar 2010



Mammas lille hjelper

Jeg elsker helger. Å være sammen med familien og kose oss.
Men mandager er jammen deilige de også, særlig når man er hjemme i permisjon.
Sende mann og barn avgårde og nyte noen timer i ro og fred med minstemann før de kommer hjem igjen.

Storebror hjalp meg med å bake brød når han kom hjem fra barnehagen i dag.
Denne oppskriften er perfekt for små kjøkkenskrivere.

Hverdagsbrød i langpanne
6 dl vann
1 pose gjær
1 ss sukker
1 ts salt 
1 kopp havregryn
Hvetemel til passe røre/deig


Ha en fin mandagskveld alle sammen!


♥klem Hanne Mette♥

7 kommentarer:

  1. utrolig koselig!!!Dine barn er heldige:)

    SvarSlett
  2. Så nydelige bilder. Utrolig lekre farger og fint lys! Ser veldig koselig, og ikke minst godt ut! Topp av du legger ut oppskriftene:) Og takk for fine ord, jeg setter stor pris på det! Klem H

    SvarSlett
  3. Knallfin collage og så koselig at storebror får være med å hjelpe.
    Takk for oppskrift den skal jeg prøve.
    Ha en fin kveld.

    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Nydelige bildecollage! Heldig du som har en som vil hjelpe til. Jeg har en som synes det er såååå kjedelig...

    Ha en finfin mandagskveld!

    SvarSlett
  5. Hei Hanne Mette:)

    Takk for koselig hilsen hos meg:)
    Nydelige bilder du deler med oss.
    Alltid gøy å få tips om nye oppskrifter...

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  6. Så uttrolig flotte bilder med nydelig lys!
    Og så kjekt at du legger ut oppskrift på det deilig brødet!

    klem,I

    SvarSlett
  7. Hei!
    Har gitt deg en award med utfordring... Ta en titt inne hos meg ;-)

    Klem Karina:)

    SvarSlett